1-Advanced Control Strategy of DFIG Wind Turbines for Power System Fault Ride Through–2012–ترجمه آماده مقاله برق


در حال بارگذاری
۲۸ اسفند ۱۳۹۵
۱۴۰۰۰ تومان
خرید

عنوان انگليسی:

1-Advanced Control Strategy of DFIG Wind Turbines for Power System Fault Ride Through–2012

دانلود مقاله انگلیسی

 

نام و سال ژورنال/کنفرانس:

IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS, VOL. 27, NO. 2, MAY 2012

تعداد صفحات انگليسی: 10

تعداد صفحات فارسی: 25

قیمت بر حسب تومان: 14000

نوع فایل های ضمیمه: Word

 

نمونه ترجمه:

چکیده

این مقاله به ارائه استراتژی کنترل پیشرفته برای روتور و مبدل سمت شبکه  ژنراتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) توربین بادی (WT) به منظور افزایش سرکوب ولتاژ پایین (LVRT) مقدار بر اساس نیاز اتصال به شبکه است. در استراتژی کنترل جدید، کنترلر سمت روتور،  توان نامتعادل ناشی از انرژی جنبشی WT را  با افزایش سرعت روتور کنترل می کند ، هنگامی که یک ولتاژ پایین با توجه به خطا شبکه رخ می دهد، به عنوان مثال، تبدیل، نقطه اتصال مشترک (PCC) است. پیشنهاد طرح کنترل سمت شبکه معرفی یک مبدل جبران کننده نوسانات DC-LINK جریان سمت  رتور به منظور صاف کردن نوسانات ولتاژ DC-LINK در طول خطا شبکه است. تفاوت عمده با روش های دیگر این است که استراتژی کنترل پیشنهاد شده می تواند انرژی جنبشی اضافی در شرایط  خطا را دریافت کند، و به طور قابل توجهی باعث کاهش نوسانات جریان و ولتاژ باس DC در استاتور و روتور شود. اثربخشی استراتژی کنترل پیشنهادی در شبیه سازی  مختلف نشان داده شده است. در مقایسه با حفاظت معمولی، روش کنترلی پیشنهادی نه تنها   LVRTرا بهبود می بخشد باعث بهبود قابلیت WT DFIG نیز می شود ، بلکه کمک به حفظ مستمر کنترل توان اکتیو و راکتیو DFIG در طول خطای شبکه می شود.

 

 

1.مقدمه
ژنراتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) توربین بادی (WT) سیستم با توجه به بهره وری انرژی بالا، استرس مکانیکی در WT کاهش می یابد و امتیاز اتصال مبدل الکترونیک قدرت هزینه  پایین است. با افزایش سطح نفوذ WTS به شبکه، کدهای اتصال شبکه برق در بسیاری از کشورها نیاز به WTS باید باقی می ماند متصل به شبکه برای حفظ قابلیت اطمینان در طول و پس از یک خطا کوتاه مدت [1]. توانایی WT به ماندن در افت ولتاژ از طریق کم کردن ولتاژ ride-through (LVRT) است.